בחירת מילות מפתח לאתר תדמית

בחירת מילות מפתח לאתר תדמית אינה שונה באופן מהותי מבחירת מילות מפתח לאתרים אחרים. אולם, חשוב להתמקד בסוג מסוים של מילות מפתח, וזאת על מנת שיגיע לאתר קהל יעד רלוונטי, כזה שיומר בסופו של דבר ללקוחות (ולא קהל יעד שסיכויי ההמרה שלו נמוכים).

מילות מפתח מתאימות יכולות להיות שם העסק, שם של אנשי מפתח בעסק, מילים המתארות את תחום העיסוק של העסק וגם מילים של מוצרים ספציפיים. אם העסק מתמקד בתחום גאוגרפי מסוים, אפשר לבחור ביטויים כגון "צימרים באזור הצפון", אך בשום פנים ואופן אין לבחור מילות מפתח המתארות פריטי מידע שלא ניתן למצוא באתר.

השאר תגובה