גודל מודעות לפייסבוק וטיפים ליצירת מודעה מנצחת
מודעות פרסום הן כלי נהדר לשיווק העסק וחשיפתו ללקוחות חדשים. בין היתר אפשר למצוא גם מודעות פרסום בגוגל, באינסטגרם, בטיקטוק, וכמובן בפייסבוק, שם המודעות הן אפילו דומיננטיות למדי. במאמר זה נבחן מהי מודעה, במה היא יכולה להועיל לכם, ואיך באמת אפשר ליצור את המודעה המושלמת לעסק?
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מהי מודעה פרסומית בפייסבוק?
מודעה פרסומית היא מודעה ממומנת בפייסבוק, עליה שמים תקציב מסוים (אפשר לקרוא לזה "קמפיין"). אם יש לכם עמוד עסקי או קבוצה ואתם רוצים עוד לקוחות, זה לגמרי אפשרי. בהחלט אפשר לחשוף את העסק לקהל פוטנציאלי נוסף, בעזרת מודעה פרסומית בפייסבוק.
בפייסבוק ניתן ליצור מגוון סוגים שונים של מודעות פרסומיות, כשהבולטים מביניהם הם: סרטונים פרסומיים, מודעה סטטית, מודעה מונפשת (או דינמית כמו שקוראים לזה), מודעה לאיסוף לידים (לקוחות משאירים פרטים וחוזרים אליהם למידע נוסף), מודעות ללייקים ועוד.
כיום, יש בעצם בפייסבוק מודעה המיועדת לכל הצרכים של בעל העסק, בדיוק כמו בגוגל. כך אפשר להתאים את המודעה באופן ישיר מבלי להתבלבל וזה בעצם הרבה יותר פשוט ממה שחושבים. בנוסף, אפשר גם להוסיף לינק חיצוני לאתר האינטרנט שלכם או כל לינק אחר ובעצם "לקרוא לפעולה", וכך הלקוח מתנסה ולוחץ באופן ישיר על המודעה שלכם, וזה מצוין.
איך יוצרים מודעה לפייסבוק?
בשלב הראשון חובה שיהיה לכם לפחות נוכחות בפייסבוק. עמוד עסקי למשל, זו התחלה טובה. לאחר מכן תצטרכו להגדיר את חשבון המודעות שלכם, ולהגדיר את אמצעי התשלום דרכו תשלמו על המודעה באופן יומיומי (אתם שולטים בתקציב, שזה דבר טוב).
בכל שלב ניתן ואף מומלץ שתתייעצו עם איש שיווק או מישהו שמבין בתחום של עיצוב מודעות לפייסבוק, ויוכל להדריך אתכם קצת יותר כדי שהכסף שלכם לא ילך סתם לפח ויתבזבז על מודעה שלא יצא ממנה כלום ואפילו לא הביאה לקוחות.
בקשר לנושא של גדלים למודעות פייסבוק, זה משתנה ודינמי. הגדלים יכולים להשתנות כל תקופת זמן מסוימת, בהתאם לדרישות ונסיבות שונות של הפלטפורמות, ולכן חשוב להתעדכן גם בזה. לרוב, חיפוש פשוט בגוגל ימצא את הגדלים המעודכנים ביותר בפיקסלים, גם לתמונת פרופיל, וגם לתמונת קאבר. גם לבאנרים יש מידות שונות ואפשר למצוא את הגדלים המעודכנים מאוד בקלות. כמובן שגם איש המקצוע אותו שכרתם יוכל לדעת בוודאות את הגדלים השונים.
אין ספק שפרסום בפלטפורמות ובעיקר בפייסבוק זוהי תורה שלמה אותה צריך ללמוד ואפילו מעט להעמיק בה, אבל זהו תחום מעניין ושווה להבין בו אפילו מעט. לאחר מכן, תוכלו לשכור את שירותיו של איש מקצוע בתחום ולדעת שאתם בידיים טובות ותוכלו לקבל את המודעה המנצחת שתביא לכם מספר רב של לקוחות בזמן מאוד קצר.
בעת פרסום מודעות בפייסבוק חשוב לדעת שלמרות שישנם עסקים שיכולים לראות תוצאות מהר מאוד אבל זה תלוי מאוד בפילוח קהל היעד וטירגוט נכון – זו מילת המפתח. במידה וטירגטתם את המודעה לאנשים הלא נכונים או אנשים שלא מעוניינים בשירות או המוצר שלכם, המודעה תלך לפח, וחבל. חשוב לבדוק את כל הדברים ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום זה.